Ha hiányérzetünk lett volna az elmúlt pár hónapban az utcákat járva, az minden bizonnyal azért lehetett, mert nem futott éppen szinte az összes plakáthelyen választási, gender-népszavazási vagy nemzeti konzultációs reklámkampány. Nem alszanak persze a propagandaminisztériumnál, múlt hétvégén lecserélték a magyar kormány hivatalos Facebook oldalának borítóképét, kedden pedig elkezdték felragasztani a legújabb óriásplakátokat és városi posztereket a nemzeti konzultáció népszerűsítésére.
A design alapján egy szankciók feliratú bomba lesz a vizuális elem, ami igazán ízléses választás. A konzultáció kérdéseit a napokban tette közzé a kormány, arról, hogy hogyan készül a Rogán-minisztérium pusztító kampányra a szankciókkal szemben, nemrég részletesen írtunk.
Indul a kampány.
Azokon hét, kérdésnek álcázott állítást olvashatunk.
A szankció az új kvóta, de ki lesz a „háborúpárti brüsszelizmus” megtestesítője a nyilvánosságban? Válság elől kommunikációs invázióba menekül a Fidesz.