Kampánnyal szívatják az amerikai ötkert-márkát

internetek

Internetes kampány indult, hogy a juppidivat ékköveit gyártó Abercrombie & Fitch ruhadarabjaiból minél több kerüljön hajléktalanokhoz.

Az Abercrombie & Fitch vezérigazgatója még évekkel ezelőtt beszélt arról, hogy nem szeretné, ha csak úgy bárki hordhatná a ruháikat. Nyíltan céljuk, hogy csak az olyan divatos, menő srácok vegyék fel a cuccaikat, akiknek sok barátjuk van, van viszont egy csomó ember az országban, aki egyszerűen nem tartozik bele a célcsoportjukba. Nem sokkal később arról is beszélt, hogy nem hajlandóak ruhát adni a segélyszervezeteknek, mert nem akarják hogy az legyen a látszat, hogy akárki, például a szegények is, hozzájuthatnak a termékeikhez.

képünk csak illusztráció

Greg Karber most döntött úgy, hogy kampányt indít a Youtubeon: elment a legnagyobb amerikai turkálólánc egyik gigaüzletébe, és hosszas keresés után több darabot is talált az A&F konfekciójából. (Vicces jelenetként a videón látható, hogy csak azután járt sikerrel, miután az üzletben a "douchebag" (kb. faszkalap) szekciót kereste). Ezek után Los Angeles szegénynegyedébe hajtott és elkezdte osztogatni a talált ruhákat.

Ezekután pedig azt kérte, hogy mindenki nézzen körül otthon, barátainál meg úgy bárhol, és ha találnak A&F márkás ruhákat, adják le a legközelebbi hajléktalanszállón. Majd mindezt jelentsék is Facebookon és Twitteren #FitchTheHomeless hashtaggel.

A videót két nap alatt több mint 1.2 millióan látták, Twitteren pedig rengeteg bejegyzés született már.

(via HyperVocal)