A Spies dán utazási iroda jött ki ezzel a reklámmal, amiben arra hivatkozva tukmálja a közönségre a kínálatát, hogy a dánok nyaraláskor többet szexelnek. És hogy aki bizonyítani tudja, hogy gyereket csinált egy útjukon, az egy rakás babacuccot nyerhet. A végén is van még egy egy szellemes csavar, és az egész reklám eléggé rendben van.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.