A Facebook at Work titkos próbatesztelése már elkezdődött, 8348 alkalmazott tesztelheti egyelőre a szupertitkos oldalt. Mármint a Facebook alkalmazottai, ők azok, akik élesben tesztelhetik azt a felületet, amit Zuckerberg cége a belső munkahelyi kommunikációt megújító felületnek szánnak. Ezen belül az alkalmazottak levelezhetnek, csetelhetnek, közösen dolgozhatnak munkákon.
A fő kérdés persze az, hogy a Facebook at Work rendszerében hogyan és mennyire lehet majd elkülöníteni az alkalmazotti identitásokat a rendes facebookos profiloktól, erről egyelőre keveset tudni. Könnyen lehet, hogy olyasmi lesz a megoldás, mint a Google szolgáltatásainál, ahogy egyszerre lehet több fiókba is bejelentkezve valaki, így különítve el magánlevelezését a cégestől.
Szintén kérdés még, hogy lesznek-e reklámok a munkára szabott Facebook felületén. A tesztverzióban állítólag nincsenek, de ez nyilván nem jelent semmit. Az is elképzelhető, hogy a reklámmentes verzióért fizetnie kell majd a cégeknek.
Hiába írt több újság is a tesztelésről, a Facebook eddig nem volt hajlandó kommentálni a híreket. (via Business Insider)