Napi 750 ezer dollárért ad el 10 másodperc alatt eltűnő reklámhelyet a Snapchat

internetek

Az amerikai tinédzserek körében nagyon népszerű eltűnős üzeneteket küldő alkalmazás fejlesztői ennyiben szabták meg a minimumárát a hirdetési helyeiknek. Ami meglehetősen soknak számít, a nagy cégek is kiakadtak.

A Snapchat tulajdonosai viszont (akik már a Facebook egészen elképesztő felvásárlási összegeire is nemet mondtak korábban) azt mondják, hogy ez teljesen fair ajánlat, mivel csak ők képesek elérni a fiatalokat.

Ezzel a problémával amúgy a legtöbb hightech cég küzd, mert bár a fiatal vásárlók borzasztóan értékesek hirdetési szempontból, nagyon nehéz őket elérni, az Egyesült Államokban már a Facebook is ciki, nincs platform ahol lehet nekik hirdetni.

És míg Snapchatet tényleg sokat használják, viszont azzal meg az a gond, hogy a program egyáltalán nem rögzít egy csomó, a hirdetők számára értékes információt. Nem tudni, ki nyitja meg a hirdetést, milyen nemű, hány éves, és így tovább, ráadásul a hirdetések 10 másodperc után eltűnnek, és többet nem lehet őket megnézni.

Mindezt nagyon nehéz árazni a piacon, a Snapchat mégis előállt egy vaskos ajánlattal, amire piaci információk szerint csak pár bátrabb cég mert rábólintani. Egyelőre a McDonald's és az Universal kampányáról tudni. Ekkora összegért amúgy már 30 másodperces reklámhelyet lehet kapni a legfontosabb tévés sávokban, így az American Idol vagy a Sunday Night Footbal szünetében is.

Arról, hogy miért királyság a Snapchat, még Plankó Gergő írt itt hosszabban. Ezt a cikket annyira komolyan gondolta, hogy én azóta is Snapchaten kapom tőle mindig az útbeszámolóit. (via BI)