A közösségi oldalból mára lassan mindennapjaink egyik fő felületévé és szervezőjévé váló vállalkozás óriási formában van, az előző évi első negyedévhez képest megtriplázták profitjukat.
A hirdetési bevételek alakultak különösen jól, 5,2 milliárd dollárt kaszált így a cég. Ennek ráadásul 80 százaléka a mobilos hirdetésekből jött. Állítólag főleg az élő videós featúrák vonzottak be új hirdetőket.
Az eredmény még annál is jobban alakult, mint amire a piac számított, így a Facebook részvényei 9 százalékot ugrottak a bejelentés után.
Jelentősen, 15 százalékkal nőtt a havonta legalább egyszer aktív felhasználók száma is, 1,65 milliárd emberre. És egy-egy felhasználó most már több pénzt hoz a Facebooknak, mint tavaly ilyenkor: átlagban 3,32 dollárt hoz egy facebookozó a cégnek, míg tavaly ez csak 2,5 dollár volt. (BBC)