Csakhogy ez már a szerkesztett változat, amiben egyszerűen csak megköszöni a cipőt az adidasos barátainak, és elmondja, mennyire imádja azt.
Az eredeti posztban viszont látszott valami más is. A köszönetnyilvánítás előtt oda volt írva az is:
"Naomi, oda tudnád írni azt, hogy:"
- majd itt következett a köszönet.
Nem túl nehéz kitalálni, hogy mi történt. Naomi Campbell a reklámügynökségtől megkapta, mit írjon ki, majd véletlenül az egész üzenetet bemásolta. Így a kép, ami eredetileg arról szólt volna, hogy egy híresség látszólag önszántából és lelkesedéséből mutogatja kedvenc termékét, annak újabb bizonyítéka lett, hogyan verik át követőiket az önmagukból szendvicsembert csináló hírességek a közösségi médiában.
Azzal ugyanis, hogy nem mondják meg, amikor épp az adott sörért/sportcipőért/akármiért lelkesednek, azért ők pénzt kapnak, éppen ezt csinálják. Volt is már olyan Instgagram-híresség, akinek annyira elege lett ebből, hogy inkább ki is szállt 600 ezer követővel a háta mögött.
Hasonló hiba másnál is csúszott már az álcázottan szponzorált posztba. Így persze azt sem zárhatjuk ki, hogy valójában a "hiba" is csak egy víruskampány része, hiszen így sokkal több emberhez jut el Naomi Campbell cipője. Például mi is írtunk róla, amit amúgy nem tettünk volna. (Mashable)