Az Orbán Ráhel segítségével megálmodott „új magyar országmárka” népszerűsítéséről adott kimerítő interjút a Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője az Origónak. Guller Zoltán elmondta, hogy kész az új szlogen:
„Budapest Európa fűszere”,
és a kampánynak van saját honlapja, illetve egy imázsvideója, amivel már részletesen foglalkoztunk mi is.
Most indul a külföldi kampány, aminek középpontjában az élettel teli magyar főváros áll. A médiavásárlás 1,3 milliárd forintba kerül, Guller szerint soha nem költött még kormány ennyi pénzt Budapest nemzetközi népszerűsítésére. Főleg az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, de Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban is futnak majd print, online és tévés hirdetések.
„A CNN a legjelentősebb partnerünk, csatornáin több mint 800 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmünket, mintegy 250 millió háztartásba eljutva.”
További megállapítások az interjúból:
A turisztikai ügynökség vezetője beszélt róla, hogy a miniszterelnök lánya is részt vesz a stratégiaalkotásban.
Talán az, hogy a magyar főváros fantasztikus hely, csak sok itt a köcsög külföldi. A film maga, bár rengeteg közpénzből készült, nem felháborító, csak unalmas, ami az íratlan szabályok súlyos megszegése.