Erről a szól a Baby Shark Dance című alkotás, amit eddig összesen
3,3 milliárdszor játszottak le a világon,
ha figyelembe vesszük a Youtube mellett (ami önmagában 1,7 milliárd lejátszás) az Amazon, az iQiyi, és a Youk felülteket is. (A Gangnam Style tart a Youtube-on 3,2 milliárdnál.)
A dal, amire a Quartzy hívta fel azok figyelmét, akik még egyszer sem tekintették meg, a koreai PinkFong gyerektartalom-gyártó alkotása, és úgy tűnik, elég sikeresen szólította meg azt a generációt, akik már a születésük pillanatától a Youtube előtt ülnek, vagy legalábbis a születik odateszik őket.
Ha azzal számolunk, hogy a világon 680 millió négy évnél fiatalabb gyerek van, akkor közülük az internetközelben lévő gyerekek jelentős része egyszer biztosan lejátszotta már a dalt, de jellemzően inkább
nagyon-nagyon sokszor.
További változatok: