Mark Zuckerberg egy több mint egy órás reklámvideóban hirdette a Metaverzumot, amivel az egyre több problémával küzdő Facebook (amit most átneveznek Metára) előremenekülne.
Toby Earl kritikus szúrta ki, hogy amikor a videó elejefelé a Facebook vezére (a Metavezér!) a virtuális másolatának ruhát választ, bár több különböző ruhát is felpróbál, végül pont ugyanolyat választ, mint amilyet a valóságban is hord.
Sokat elárul a Metavezér képzelőerejéről, hogy gyakorlatilag azt tette, amit Dwight Schrute az Office-ban, aki annyira beképzelt és ötlettelen, hogy a Second Life-ban egyszerűen lemásolta a saját életét (annyi módosítással, hogy a játékban tudott repülni).
Ahogy tavaly megírtuk: a 2000-es évek egyik legviccesebb sorozatának karaktere az nem csak humorforrás, hanem figyelmeztetés is volt, és mára eljött a Dwight Schrute-ok kora.
Zuckerberg végleg egy virtuális karámba terelné a felhasználókat, ahonnan már nincs miért visszamenni a valóságba.
A 2000-es évek egyik legviccesebb sorozatának karaktere az Office-ban nem csak humorforrás, hanem figyelmeztetés is volt. Mára pedig eljött a Dwight Schrute-ok kora.