Rohan az idő: 2009-ben még az "imádom a szögletes seggeket" szöveggel reklámozta a Burger King a gyerekmenüt

ÉLET

Néha jó megállni egy pillanatra, hogy átérezhessünk, hol tart most a világ és hol tartott nem is olyan régen. A Burger King tök véletlenül elém került, legendás-hírhedt fenékközpontú reklámjáról jutott mindez eszembe.

Ez a rövidebb, normál változat:

Ez meg a fullos, több mint kétperces az igazi rajongóknak:

Az első másodpercek után ki hitte volna, hogy a Sir Mix-A-Lot hatalmas női seggekről szóló hiphop-klasszikusát, a "Baby Got Back"-et parodizáló videó a gyorsétteremlánc spéci gyerekmenüjét népszerűsíti. Az ugyanis az

"imádom a szögetes seggeket, mit tagadjam"

mondattal kezdődik, hogy a rappelő Burger Király szövegeiből hamarosan kiderüljön, a klipben hiába szögletesített fenekű csajok táncolnak, ő igazából egy csávó, konkrétan Spongyabob Kockanadrág valagát kedveli igazán.

A végére aztán kiderül, hogy az egész felhajtás egy Spongyabob tematikájú gyerekmenü kedvéért folyik, hogy a videó vége felé maga Sir Mix-A-Lot vonja le a gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt érthető következtetést:

"a segg az segg".