75 milliárdos kommunikációs keretmegállapodást kötött a Rogán Antal felügyelte Nemzeti Kommunikációs Hivatal – írta meg a K-Monitor.
Azt írják, a szervezet a teljes állami szektor közpénzes kampányolására keresett jelentkezőt: innentől a keretösszeg kimerüléséig csak a nyertessel köthet szerződést minisztérium, állami cég, egyetem, háttérintézmény.
A nyertes most is az elmúlt években 100 milliárdos megbízást és 10 milliárdos osztalékot bezsebelő, Balásy Gyula-féle cégcsoport, a New Land Media. Az egyik vetélytárs a kormánybiztossá vált üzletember-borász, Rókusfalvy Pál Roxer nevű cége, a másik a Krskó Tibor-féle Network-Affiliate.
A gyakorlatban innentől évekig nem kell versenyeznie Balásy cégeinek sem a milliárdos állami plakátolásokért, sem a kis, pár milliós videókészítésekért.
Hat év alatt 350 milliárd forint folyt át a nyilvánosságot kerülő üzletember két cégén, ebből 36 milliárd haszon ott is ragadt. És most már az állami rendezvények szervezésben is monopóliuma van.
A bormarketingért felel majd a 2,5 millió nagyivó országában.
Na, százmillió forintban mérve ki talicskázott haza többet, Kuna, Csetényi vagy Krskó?