„Szeretnék bemutatni nektek egy trendi magyar terméket” – kezdi TikTok-videóját Nagy István agrárminiszter, aki aztán húz egy váratlant, és mindenféle #reklám #hirdetés vagy #fizetetthirdetés megjelölés nélkül kezdi el reklámozni a Balázs Kicks-tulaj Pachert Balázs és a Szentkirályi vezér Balogh Levente közös üdítőitalát.
„A Prime-ról nem kell sokat beszélnem, hiszen azt ismerjük, piacon van régóta. Viszont itt a magyar fejlesztés, ami legalább ugyanolyan jó, sőt, szerintem jobb is, mert cukormentes verziója van. Próbáljátok ki ezt is, és legyetek büszkék arra, hogy Magyarországon képesek vagyunk ilyet előállítani” – fejezi be a reklámmegjelölés nélküli reklámot Nagy István, aki tavasszal még a Prime-ot szürcsölgette élvezettel, miután külföldi édességeket kóstolt.
@nagy.istvn67 A magyar termék mindig jobb…
♬ original sound - Nagy István67
A Pénzcentrum nyáron írt arról, hogy piacra dobta közös üdítőitalmárkáját a Szentkirályi vezér Balogh Levente és a cipőboltos-influenszer Pachert Balázs, akik 990 forintért árulják az amerikai Prime versenytársának szánt Zord darabját.
A Zordot viszonylag kevés helyen, csak néhány webshopban, illetve természetesen Pachert Balázs sneakerboltjában lehet megkapni, ahol Szijjártó Péter külügyminiszter is előszeretettel vásárol.
De az agrárminiszter előtte megevett egy kék csipszet is, ami szerinte „nem praktikus”.
"Készpénz vagy kártya? Készpénz. Mindig."