A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda márciusban újabb megbízást adott Balásy Gyula cégeinek
nettó 3,9 milliárd forintos szerződést írtak alá kormányzati kampányokra, ideértve az NDÁP népszerűsítését és nemzetközi kommunikációt is,
írja az mfor.hu. A szerződés szerint a feladat részben a Nemzeti Digitális Állampolgárság Program népszerűsítése. A kampányok célja „az NDÁP egyes elemeinek, a digitális államról és szolgáltatásnyújtásról szóló törvény hatálybalépésével kapcsolatos újításoknak, az NDÁP mobilapplikációnak és keretszolgáltatásainak, a digitális állampolgári felületeknek és funkcióiknak az állampolgárok számára történő bemutatása, valamint a digitális állampolgári felületek látogatói felhasználói élményútjának mérése és elemzése, pozitív felhasználói élmény kialakítása.”
„Magyarország kormánya arra is törekszik, hogy a belföldi tájékoztató tevékenység mellett külföldi állampolgárok, a nemzetközi véleményformálók és döntéshozók is értesüljenek a kabinet álláspontjáról és intézkedéseiről. Ezt azért tartjuk indokoltnak, mert egyes nemzetközi színtéren születő javaslatok, előterjesztések és döntések a magyarok életére is hatással lehetnek. Éppen ezért elengedhetetlen, hogy a hazai közvélemény mellett a nemzetközi közvélemény is értesüljön Magyarország egy és kiemelt ügyekben képviselt álláspontjáról és nézeteiről”
- írják a feladat másik részéről.