A BKV Figyelő hozta le egy kiakadt buszvezető levelét, aki féltucat bekezdésben osztja meg fájdalmát arról, mennyire nehéz:
A reakciót valószínűleg az az, egyébként nem újonnan, hanem ismételten bevezetett elsőajtós felszállás váltotta ki, amely pluszfeladatot ró a buszvezetőkre. Jegyet kell értékesíteniük, és ellenőrizni a bérleteket.
Ellenőrizd a jegyeket, bérleteket! Ennek precíz végrehajtásához még egyszer ennyi menetidőre lenne szükség, mert azon kívül, hogy "hatékonytalan" az egész, a buszvezető számára is megalázó, mivel az utasok legalább ötven százaléka trükközik.
- írja a levélíró.
Őszintén szólva, nem tudom, miért baj, ha a BKV megpróbál nem ingyenesen utaztatni mindenkit. Azt sem értem, miért akad ki a budapesti sofőr, hiszen:
Mindenesetre megkérdezzük a BKV-t, hogy valóban megbüntetik-e a menetrendet tartani nem képes sofőrt.
Az ügyben egyébként már tiltakozott az egyik budapesti buszszakszervezet vezetője, Nemes Gábor is.