Ebben az országban mindenki utál dolgozni?????44?4?

Tbg
közlekedés

A BKV Figyelő hozta le egy kiakadt buszvezető levelét, aki féltucat bekezdésben osztja meg fájdalmát arról, mennyire nehéz:

  • Buszt vezetni.
  • Menetrendet betartani.
  • Jegyeteket ellenőrizni, kiadni.

A reakciót valószínűleg az az, egyébként nem újonnan, hanem ismételten bevezetett elsőajtós felszállás váltotta ki, amely pluszfeladatot ró a buszvezetőkre. Jegyet kell értékesíteniük, és ellenőrizni a bérleteket.

Ellenőrizd a jegyeket, bérleteket! Ennek precíz végrehajtásához még egyszer ennyi menetidőre lenne szükség, mert azon kívül, hogy "hatékonytalan" az egész, a buszvezető számára is megalázó, mivel az utasok legalább ötven százaléka trükközik.

- írja a levélíró.

Őszintén szólva, nem tudom, miért baj, ha a BKV megpróbál nem ingyenesen utaztatni mindenkit. Azt sem értem, miért akad ki a budapesti sofőr, hiszen:

  • Ez egy bevett dolog számos európai városban: Berlinben, Londonban, Firenzében.
  • A magyar vidéki járatokon.
  • Korábban Budapesten is.

Mindenesetre megkérdezzük a BKV-t, hogy valóban megbüntetik-e a menetrendet tartani nem képes sofőrt.

Az ügyben egyébként már tiltakozott az egyik budapesti buszszakszervezet vezetője, Nemes Gábor is.

(BKV Figyelő)