Tegnap a BKV-figyelő arról írt, hogy egy autista lányt annak ellenére, hogy érvényes, megfelelően kitöltött bérlete, bérletigazolványa és még blokkja is volt a vásárlásról, az ellenőrök leszállították a 7-es vonalán az egyik buszról, mert azzal vádolták, hogy hamis a bérlete.
A BKK azt írta, hogy a történtek tisztázása érdekében azonnal vizsgálatot indítottak. „A pótdíjazottak között egyelőre nem találtunk olyan személyt, akire illene a blogon olvasható leírás, és ügyfélszolgálatunkhoz sem érkezett panasz az állítólagos esettel kapcsolatban a blognak a bejelentést tevő, illetve utasunk részéről” – írták.
Ettől függetlenül folytatják a minden részletre kiterjedő, alapos vizsgálatot, de ehhez az is kell, hogy a pótdíjazott utas együttműködjön, így arra kérik a bejegyzés íróját, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a BKK ügyfélszolgálatával, hogy az ügyet mindenki számára minél hamarabb megnyugtatóan rendezhessék.
A BKK leírthoz hasonló eseteket a leghatározottabban elítéli. Ha kiderül, hogy egy munkatársuk tényleg nem az előírások szerint végezte a munkáját, megteszik a szükséges munkajogi lépéseket, de eddig a blogposztot semmi sem támasztja alá – írják.