Egy nappal azután, hogy nem jött össze a kétharmad a Fidesz plakáttörvényéhez, a köztévén a Fidesz pártalapítványa által fizetett Alapjogokért Központ stratégiai igazgatója azt fejtegette, hogy „a pártok által kihelyezett plakátoknak nincsen politikai haszna, hiszen az emberek nem feltétlenül szeretnének politikával foglalkozni kampányidőszakon kívül”.
Kovács István szerint vannak olyan vélemények, amelyek szerint a plakát az elmúlt század terméke és napjainkra kicsi a mozgósító ereje.
Az MTI összefoglalójából az már sajnos nem derül ki, hogy mi a helyzet a kormány által kihelyezett plakátokkal.
Vagy a CÖF által kitett plakátokkal:
Vagy a Fidelitas plakátjaival:
Az Alapjogokért Központ stratégiai igazgatója azt is elmondta, hogy politikai plakátok meggyőző ereje nem túl nagy. Ehhez képest a kormány évente milliárdokat költ plakátolásra, permanens kampányát levezénylő cégek tavaly szétkeresték magukat. Mi ez, ha nem meggyőző?
Csak egy szavazaton múlott.
Szántó Miklós válasza Baló György kérdésére elképesztően vicces.
A migráns-, Brüsszel- és egyéb -ellenes kampányok agytörsztjei mostanra egy teljes, rohamosan fejlődő és nyereséges gazdasági ágazatot hoztak létre. Ami szinte kizárólag az államból él.