Van, akinek nem is tetszik, de bármit megadna Azahriah és a Tisza Cipő kollabjáért

DIVAT
  • Link másolása
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • Tumblr
  • LinkedIn

Ajándékozás

Cikkek ajándékozásához Közösség vagy Belső kör csomagra van szükséged.

Ha már előfizetőnk vagy, jelentkezz be! Ha még nem, válassz a csomagjaink közül!

„Ötvenezerből jó sok kiflit lehetne venni” – mondja egy hajléktalan bácsi, aki hajnali hat óta kint álldogál az Astorián. Elmondása szerint akkor már jó néhányan várakoztak a Tisza Cipő boltja előtt, ahol tíz forint híján ötvenezerért kapható a limitált Azahriah-cipő.

Már nem sok van hátra a nyitásig. Az üzlet kirakatában kivetítő villog, rajta Azahriah kalapálja és szakérti a cipőt. Így:

Forrás

Két-háromszázan állnak sorba, többeknél szék, takaró – vannak, akik csütörtök hat óta itt vannak. Hajnalban eleredt az eső, többeknek a szüleik hozták a mentőcsomagot.

A sor majdnem a Dohány utcáig ért
Fotó: Németh Dániel/444

Vannak, akiknek annyira nem jön be a cipő, de bármit képesek megadni a Puskás arénát hamarosan háromszor is megtöltő popsztár termékeiért – ha nem is a cipőért, de a harmincezres mezért vagy a négyezres zokniért. A popsztárral való együttműködést a reklámkampányra reagáló egyes Tisza-rajongók nem veszik jó néven: „Tudomásul vettem, hogy leváltjátok vásárlóitokat. Talán bejön, talán nem. A Budlight például melléfogott” – ehhez hasonló kommentek sokaságával találkozni Facebookon. A Bud Light amerikai sör eladásai azután estek vissza, hogy egy transznemű influenszer lett a reklámarca, amit egyes konzervatívok már túl woke-nak éreztek.

%

Csatlakozz most kedvezménnyel a Körhöz, és olvass tovább!

Kövesd velünk 2026-ot:
12 hónap 444-előfizetés 8 áráért!

Már előfizetőnk vagy?
Jelentkezz be!
Kapcsolódó cikkek