Az nyilvánvaló, hogy mindenkinek jót tesz, ha van egy szeretett hobbija: ez kikapcsolja, feltölti, segít ellazulni a mindennapokban és kiszakadni a mókuskerékből. Van, akinek ilyen az olvasás, mások a sportban találják meg ugyanezt, de van olyan ismerősünk is, aki kovászol, süt-főz, és néhányan a takarításra esküsznek.
És akkor ott vannak azok, akik horgolnak! Vagy kötnek! Vagy mindkettőt és még hímeznek is.
Most meg valami elképesztő divatja lett az egésznek. Nemcsak a horgolásnak, hanem a horgolt és kötött cuccoknak is, tök jól mennek a kézzel készült termékek (sapik, táskák, felsők…). Az újrahasznosítás miatt is jó alternatíva a kötés/horgolás, a pólófonal felhasználása például elég jellemző.
Hívtunk egy szakértőt is, aki velünk ellentétben tényleg tud kötni és horgolni, nem csak beszélni róla! A vendégünk Kremmer Sári, aki a Kis Kos Műhely tulajdonosa.
Bővebben:
Néhány olvasnivaló, amit érdekesnek tartunk a témában:
Podcastunk kéthetente jelentkezik új adással, meghallgatható a 444 Spotify- és Apple-csatornáján is. Korábbi adásaink itt találhatók. Javaslataid, ötleteid, meglátásaid a tyukol@444.hu címre várjuk.
Illusztráció: Kiss Bence/444
Mohamedek között, Keith Richards és Yves Saint Laurent nyomában. Igazság és hitelesség a belső sávban. Nyelvtudomány és esztétikai terror. Pápázás. Tusfürdőmaffia a siralomházban.
Podcastunkban Vida Kata pszichológus, gasztroblogger beszélgetett Lu Boennel, a 101 étteremcsoport alapító tulajdonosával gyerekkoráról, a Ramenka és a 101 Bistro alapításáról, és arról, hogy mitől lesz autentikus egy kínai étel.
Bede Márton elmagyarázza a kínai konyha legnagyobb gurujának a hortobágyi palacsintát. Tartsunk már jobbra az autópályán! Cinikus békebrókerek. Már alig virul a fityula, fogynak a szóvicces filmcímek.
A hazai vállalatok jelenleg nem profittermelő eszközként használják a kontrollingot, hanem aktuális helyzetük leírására, a múltbeli adataik értelmezésével. Podcastunkban arról beszélgettünk, hogyan lehetne ezt másként csinálni.
Podcastunkban többek közt arra keressük a választ, lehet-e egyáltalán tervezni még a választások előtt, mire készülhetnek a vállalatok, és hogyan lehet sikerrel megoldani jövőbeni kihívásokat.