Idén áprilisban 49 százalékkal kevesebb Teslát adtak el Európában, mint egy évvel korábban, írja a Reuters. Az üzenet elég világosan Elon Musknak, a Donald Trump árnyékában politikai magánakciókba kezdő Tesla-tulajdonos üzletembernek szól, ugyanis közben az e-autók piaca 27,8 százalékkal nőtt, vagyis több mint negyedével több elektromos autót értékesítettek, mint egy évvel korábban.
A Reuters is azt írja, hogy a Tesla forgalmának hanyatlása „a márkától való eltávolodást tükrözi”, aminek egyik oka a kínai kínálat erősödése, míg a másik az, hogy „egyesek tiltakoznak Elon Musk politikai nézetei ellen”.
Az EU-ban, Nagy-Britanniában, illetve az Európai Szabadkereskedelmi Társulás tagállamaiban összesen 1,07 millió autót értékesítettek a múlt hónapban, ami csekély, 0,3 százalékos visszaesés az előző évihez képest (a meglehetősen jó, közel 3 százalékos növekedést hozó március után).