Hétfőn elkezdődött az 1-es vasúti fővonal felújítása, ezért Szárliget és Biatorbágy között a két sínpárból csak az egyiket használhatják a vonatok. Jelentősen átalakult a menetrend: óránként csak egy vonat közlekedik a pályán, minden más járat utasának vonatpótló autóbuszra kell szállnia Tatabánya és Budapest között.
A vonatpótlás késéssekkel, eltévedt autóbuszokkal és zsúfoltsággal indult hétfő reggel. Ezt mi is a saját bőrünkön tapasztaltuk. Most viszont arra vagyunk kíváncsiak, mennyit változott a helyzet az első hét végére.
Amennyiben a fentiek közül bármelyik állítás igaz Önre, és az elmúlt egy hétben utazott az 1-es vasúti fővonalon, írja meg nekünk a tapasztalatait!
Kíváncsiak vagyunk, hogyan változtatta meg az emberek életét, hogy az ország legfontosabb vasútvonalán felújítási munkákat végeznek. A beérkező személyes történetekből és tapasztalatokból cikket írunk.
A leveleket a molnark@444.hu email címre várjuk.
A Budapest-Hegyeshalom-Rajka vasútvonal Trianon óta Magyarország legfontosabb közlekedési folyosója. A pálya rossz állapota miatt sebességkorlátozást vezettek be rajta, Lázár pedig tisztogatásba kezdett a történtek miatt.
Hétfőn megkezdődött az 1-es vasútvonal felújítása. Megnéztük, mi várta az ingázókat az első reggelen. Pótlóbuszunk nemcsak zsúfolt volt, hanem késett is, miközben egy állomást kihagyott.