Megszabadíthatná a MÁV a győri vasútvonalon ingázókat a pótlóbuszoktól, ha akarná

közlekedés

„Kilencre vagy fél tízre érek be? Pont leszarom” – kiabálta a telefonba mellettem egy fiatal nő szeptember 18-án.

Bő két hónap eltelt a kaotikus első reggel óta, az 1-es vasúti fővonalon azonban még mindig pótlóbuszok szállítják az utasokat. Habár a sofőrök már nem tévednek el, és a buszok is kevésbé zsúfoltak, az ingázás a fővárosba továbbra is sokkal kényelmetlenebb és lassabb, mint vonattal lehetne.A felújítás harmadik szakasza november 18-án kezdődött, azóta újra járható az egyik vágány Biatorbágy és Szárliget között. A jelenlegi menetrend alapján óránként egy nemzetközi járat halad át a szakaszon, illetve néhány reggeli és délutáni személyvonat. Mivel előbbiek csak Tatabányán állnak meg, az agglomerációban élők vagy az értelemszerűen zsúfolt személyvonatokkal utaznak, vagy pótlóbuszra szállnak.

Csatlakozz a Körhöz, és olvass tovább!

Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!

Már előfizetőnk vagy?
Jelentkezz be!
Kapcsolódó cikkek

„Kilencre vagy fél tízre érek be? Pont leszarom” - elindult a vonatpótlás az 1-es fővonalon

Hétfőn megkezdődött az 1-es vasútvonal felújítása. Megnéztük, mi várta az ingázókat az első reggelen. Pótlóbuszunk nemcsak zsúfolt volt, hanem késett is, miközben egy állomást kihagyott.

Molnár Kristóf
közlekedés

Matuska Szilveszter felrobbantotta, Lázár János embereket rúgott ki miatta - újra címlapokon az 1-es számú vasúti fővonal

A Budapest-Hegyeshalom-Rajka vasútvonal Trianon óta Magyarország legfontosabb közlekedési folyosója. A pálya rossz állapota miatt sebességkorlátozást vezettek be rajta, Lázár pedig tisztogatásba kezdett a történtek miatt.

Molnár Kristóf
közlekedés

Szombattól újra járnak a nemzetközi vonatok a győri fővonalon

Az InterCityknél és a személyvonatok többségénél viszont marad a pótlóbuszozás.

Molnár Kristóf
közlekedés

Elismerte a MÁV, hogy „a pálya korossága” miatt kell korlátozni a vonatok sebességét az egyik fővonalon

A Közlekedő Tömeg civil szakmai szervezet szerint a Biatorbágy-Szárliget szakaszt az elmúlt 40 évben senkinek sem jutott eszébe karbantartani, emiatt a síneket rögztíő csavartiplik egyszerűen elporladtak.

Mészáros Juli
közlekedés

Lázár János szabotőröket, vasútellenes szivárogtatókat és két MÁV-vezérhelyettest rúgott ki az 1-es fővonalon történtek miatt

A MÁV-ból és a minisztériumból is többeket kirúgtak, amiért sebességkorlátozást kellett bevezetni az 1-es fővonalon.

Molnár Kristóf
közlekedés